gÄstblogg !!

Hej hallå dagboken, Rasmus är här för att stanna och ssen gå och sen satnna igen !!! rätt schyst ändå. första gånegn jag gästbloggar, och speciellt första gången jag bloggar på fyllan. jag sitter ni i skrivandets stund och lyssnar på hur Alex och Sara A,k.a "saga" Bogeforz pratar om att ha sex med 15 år äldre människor, strippor, mjäll och shampo för herrelösa hundar. sara sa nyss att hon inte tände på fötter, arma sjuka människa. alex säger att han ska bli strippa för att han kan skaka på rumpishen, och han tycker vi har trevligt, . vi tittar också på Happy gillmore ( stacvnimg ) och Sara tycker inte att han är så bra på att spela golf. ingen annan i detta ljusa rum instämmer.

Så därför tänkte jag prata lite om just golf.
gOLF Är en sport för Komunister och människor med för mycket fritid, för mycket pengar, och för mycket gråa hårstrån på sitt alldeles för rynkiga bröst. det är också en sport för färgiga märkesbögar med konstiga skor och dyra märkesklubbor med exrta mycket swoooong i. underbart. tror jag får mjäll och näsblod på samma gång, en underbar upplevelse, som att vara tillbaka i sarajevo 1995 och påla jugoslaver på min bajonett och leka allanballen och slå mig på bröstet. det var tider det, vin på maskrosor.

men anyway, jag sitter i en gul soffa med massa indiska kuddar i, jag dricker elefantpiss och lyssnar på musiken som dunkar i mitt huvud. alex och sara mumlar, och happy gillmoore kör sitt sista slag mot oändligheten... och vidare, såklart. jag har också kommit överfund med att sarah OCXH jag ahr likadana datorer, det är därför tangenterna trycks som en regnbåda i alaska under mina fingrar. det är ödet.  jag tror faktiskt inte att det här inlägget har haft någon mening alls, men ska bli kul att se vad som står här imorgon när jag vaknar.


ÖVER OCH UT, TRUMPETTJUT, BÄVERSLUT och Jag och alex har pussats en gång, men igång, för så gör inte killkompisar, bara i smyg, TJaoba.

kRAm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0