VÅFFELDAGEN!

Goooodmorgon!
Våffeldagen idag för er som har glömt det. Så nu har jag sagt till mamma att vi måste äta våfflor till middag.
Sen har jag inte vart i skolan idag heller, hostade typ hela natten och nu har jag världens huvudvärk! Inte kul.

Och vet ni vad!? Jag tycker att jag var jätte duktig igår, för att jag sprang hela vägen till dansen sen efter det dansade jag i 1½ timme för att sedan gå till roden i en omväg? haha, alicias fel säger vi. Sen var jag även duktig idag för har även tränat liiiiite....

Juste moster ringde nyss, och ville att jag skulle göra slingor på henne och det bestämdes att jag ska göra det på tisdag.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! nu kan ni komma och hälsa på mig! :D

2010-03-25 @ 15:50:49
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli så himla skönt! Jag förstår att du vill det.. tjata på martin så kan han fixa en.. men först måste han ha ett jobb :D

2010-03-25 @ 15:54:38
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0