VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?



Som sagt, våldtäkterna som skädde i Bjästa har det ju snackats mycket om och jag kan inte släppa det, tycker att allt är så sjukt!
Tycker jag synd om alla i dramat.
Linnea: för att hon blev utsatt för det här och allt efter.
Oskar: för att man kan vara så desperat och äcklig.
Jennifer: för att Oskar kunde vara ett sånt svin som kunde göra det igen.

Svt gjorde ju ett reportage om de här våldtäkterna vid namn "Den andra våldtäkten".
De syftar på de vuxnas svek.
Satt och kollade på det nyss

Använder dock namnen som sägs på Tv, vet att de har andra namn.

Vad tycker ni om det här?

Här kommer lite kommentarer jag hittade som andra har skrivit.

- tkr att aftonbladet överdriver så jävla mkt
- hur menar du?
- det bevisar ju bara återigen hur mycket man kan förvänta sig av andra människor.


- Men, seriöst, avliva ungen-

- Finns nån som tycker tjejerna får skylla sig själva för de klädde sig utmanande i stuprörsjeans. Men aa. Tror alla med vett i huvudet tycker våldtäkt är dåligt överlag och synd om iblandade osv.


- Aja. Med tanke på hans ålder ser jag ingen anledning att sympatisera med honom. Han är inte förståndshandikappad.

- Jag har själv blivit oskyldigt anklagad.. hata folk som tror på allt dom hör så stämmer det inte, vet hur grabben känner sig men det är bra att han får stöd från dig, familj och vänner !

- fy fan det förklarar endel.jag känner en person som blev anklagad av 3st tjejer som också var barndomsvänner.alla 3 sa att min kompis hade våldtagit dem och haan blev dömd för alla tre.senare kom det fram att allt bara var påhittat då en av tjejerna inte orkade hålla det som en hemlighet längre.så mitt tips är att vänta för snart kommer någon av tjejerna inte orka vara tyst längre.som andra säger vill jag också läsa domen.


- Jag skulle sätta mina slantar på att det är båg.
Tycker tjejerna ska få redigt med stock bara för att dem varit uppmärksamhetstörstande djävla skator. Skjut skallen av horungarna.


Skolavslutningen där våldtäksmannen var med på men när offret åkte bort, hon har nu flyttat 50 mil där ifrån för att slippa allt.
Han delar ut blommor och får kramar av "sina vänner" efteråt blir han hyllad med jubel och applåder!


Hittar sjuk mycket men nu orkar jag inte kolla längre, blir så himla arg!

Godnatt, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0