SVAR PÅ TAL

Anonym om Dagen:
vad går ert jobb ut på? alltså vad gör ni och så :)

SVAR: hejdu, vi gör väl lite olika saker, men typ delar ut matchblad, håller i aktiviteterna som är nere i "gropen" som de kallar det. Livar upp den goda stämmningen till max ;) haha. Vet inte riktigt vad jag mer ska säga.  :)

Svar till dig som undrar vart Regina har köpt sin kofta.
Skrev för rätt länge sen vart hon köpt den, men det är på gina iaf :)




Hade ett prov och en redovisning idag... suck! blä på skolan. Efter vi slutat gick jag och jocke och åt varsin sallad på roni innan vi mötte upp mia, elin & alicia så vi kunde åka till stadion.
Satt och lyssnade på mötet i över en timme innan vi fick våra pass och våra kläder. I år fick vi även en jacka, niiiiiice!!!!

Kom på att jag är sjukt trött just nu så funtar på att gå och lägga mig snart.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0