MÅNDAG

Tjeeeenare, Sitter i skolan nu och väntar på att göra muntliga nationella i engelska..... USCH!
Helgen blev spårad som vanligt.

Fredag.
Satt ju som sagt hemma hos Regina med trevligt folk. Var tvungen att åka lite väl tidigt där ifrån eftersom jag skulle fortsätta i bergshammra. HAHA! GALET! Men kul hade vi!

Lördag.
Vaknade hemma hos Emil, Ida kom och hämtade mig och Martin så vi kunde åka hem och fixa oss lite innan vi åkte hem till hans mormor. Minglade runt lite bland släkten och åt jätte god mat.
lev att vi tog 17:35 bussen till norrtälje där vi svängde in på flygis först och sedan vidare till donken.
Sedan blev det att vi gick till Regina igen, var väl lite sådär i början. Men sedan spårade det med att jag och my piercade oss och regina, cattis, martin och my tatuerade ett hjärta på benet. Och då menar jag med sånt man brukade göra "förr i tiden" alltså nål och bläck.... stört vare iaf.

Sen måste jag berätta en sak, som alla vet så röker ju jag? Men på senare tid har jag ju försökt sluta och blablabla... haha.
Nejmen igår när mamma och kvarnis kom hem från båten så bestämde dom att jag skulle få 1000kr om jag inte rökte någonting innan jag slutade skolan. Hahaha så jag bah javisst ;)
Satt önska mig lycka till!

Bilder och filmer kommer senare

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0