Kvällen

Tjenaretjenare, har pluggat lite SO nu och ätit middag som bestod av nudlar.
Känner att jag är på ett toppen humör just nu.... not. Vill göra något ikväll, känner att jag suttit hemma alldeles för mycket, men som sagt mina vänner är borta... kul? nej inte direkt. Men ska försöka få Martin att hinna med bussen till mig. Om han inte hinner så blir det att jag kommer kolla på det där nya programmet som börjar klockan 20.00 dating in the dark. hoppas det kommer vara lite roligt. Sen har jag radat upp med alla sesonger av sex and the city!

Blir kanske ett inlägg senare om jag har hittat på något annat roligt :)


Kommentarer
Postat av: mia

snygg :D

2010-03-03 @ 18:11:07
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0