God natt

Är nästan lite förvånad över mig själv, har varit rätt lat på sistonde men ikväll fick jag för mig att träna lite och stretcha (!!!!!!!) så hoppas det håller i sig att jag fortsätter...
Det var väl sagt att vi skulle kunna gå ner i spagat(?) tills innan den 8 maj? eller hur var det tjejer?
Så nu har jag tagit en lång och varm dusch och ligger nerbäddad i sängen, utan min prins.

Eftersom att han tycker om att jag skriver om honom så tänkte jag slänga in någon mening eller två.
Först och främst så saknar jag honom jätte mycket och sen gjorde han en comeback på fotbollen och gjorde tydligen en massa mål, men han fick dock ont i tån, stackarn! hehe (a'
Efter träningen åkte han med sin bror jonnie in till stan där han bor. Han sa att han skulle hjälpa till med lite saker?
Juste det viktigaste får jag inte glömma! Alla människor har ju nästan någonting de måste göra varje dag för att må bättre, typ att man måste få sin dagliga dos av det. Men iaf min älskling har även spelat cs! haha, var bara tvungen att säga det.
Miss you baby <3


Kommentarer
Postat av: Nea

Det var i badrum och kakels butik :) tog det jag kunde få, finns inte så mycket jobb just nu så.

2010-03-09 @ 00:19:14
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/
Postat av: Nea

hahaa aa :)

2010-03-09 @ 00:24:28
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0