Vad händer med världen?

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men världen e banne mig konstig! Och hur fan börjar du/ni med sånt jävla skit för! Vafan, det kommer bara bli värre och varför umgås med dem för? De är bara 2 patetiska äckelungar! Ursäkta mina ord val, men det här är verkligen inte kul. Vet att det är hur många som hellst av mina vänner som gör det eller gjort, men det är inte kul att träffa på dig 2 ggr irad och veta vad du ska göra. Var inte med dom DÄR var stark och red ut ditt liv istället, det blir inte bättre om du tänker fortsätta....
Jag kan ju inte direkt göra något heller men, faaaan! Hatar sånt här!


Kommentarer
Postat av: Mia

vem handlar saken ooom? <3

2010-01-20 @ 17:41:28
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0