OJOJOJ!!! inte bra

Usch nu har jag verkligen inte bloggat på jätte länge! Dåligt av mig! Har dock inte fått några bilder sen nyår och annat skit som har hänt. Men nyår firades med dem bästa!!! Och kvällen blev lyckad engligt mig!
Annars har det bara varit andra lite galna kvällar med dem bästa och martins kompisar.

Just  nu sitter jag och kollar på harry potter och den flammande bägaren och väntar på elin. Vet inte riktigt vad vi ska hitat på men jag och mamma har i ialf köpt narnia - prins caspian, helt otroligt att jag inte har sett den eftersom jag bara älskar den första!
Tidigare idag åkte jag och martin och kollade på fotbollscupen som var i rimbo. Dennis, Jocke och Robin spelade och det gick väl rätt bra. Fast jag var tvungen att dra tidigare för jag skulle hem till min bror och äta mat.

Hahaha fick ett sms av Felix nyss och äntligen e han hemma från härjedalen. Haha usch vad du har skrämt livet ur mig när du inte svarat och jag trott att du var död!!! :O Men skönt att du e hemma nu och bara gjort illa höften lite granna, bästa vän.

Känns som att jag skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som hellst nu när jag inte har skrivit så mycket. Haha men det kommer bara bli långdraget för alla er. Fast det här inlägget blev rätt långt ialf....

Men aja, skriver senare ialf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0