Nu e jag less på skiten

Hallå där, sitter här i mitt nästan underbara hem och funderar på om jag borde plugga lite, gjort 3 frågor i SOn ialf.
Bror ringde mig idag medan jag var i skolan och frågade om jag skulle med på bio på torsdag och så klart sa jag självklart!
Sen en annan liten sjuk sak som irriterar mig är att min brors super söta dotter heter My Maria och nu när min "kusin" har fått en liten dotter så ska dom döpa henne till My Maria, använd fantasiiiiiin! herre guuh, det är väl inte så svårt att hitta andra namn på M eller?
Sen kan jag lägga in en liten kommentar att min tatuering kliar som in i *****.
Ikväll blir det PH så det blir niiiiice!

Juste i morron ska jag iväg till syon och fixa tid så jag kan snacka med henne om linje/skola byte till nästa termin.

Tjiiiing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0