Halv 5 på morgonen!

Hahaha måste bara säga att Martin är lite knasig, hihi (a) Som ett exempel, igår när vi skulle sova så tog han först tecket, sen båda kuddarna och vägrade ge tillbaka dem. Så jag fick gå å hämta ett nytt tecke men det tog han också. Han knölade ihop allt till en liten boll som han använde som en kudde?
Efter många om och men så gick jag och hämtade filtar och en kudde från vardagsrummet och la mig längst ner i sängen, men gissa vad han gör då? Jo tar mina filtar och kudde då med. Hahaha usch vad jag hatade dig då! <3 Klockan var halv 5 på morronen då också och jag var jätte trött. Haha, men sen blev han jätte snäll och delade med sig av teckena och kuddarna.

Är det någon som vet ett gott recept på kyckling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0