Super nyttiga silver sarah


mia & patrick säger:
haha varma kläder och om man går snabbt så blir man varm och det tar fan as bra

Sarah <3 säger:
hehe jo 

mia & patrick säger:
och äta nyttiga. kolla bloggen somsagt där finns det as bra råd, fasst man kommer ju inte i form på 2 veckor som det står där 

Sarah <3 säger:

men jag tänker inte äta fisk 

mia & patrick säger:
man ska inte sluta äta för det bli bara värre då 

Sarah <3 säger:
haha jag kommer inte sluta äta då dör jag 

mia & patrick säger:
nej förfan, men det är det stora saken typ, det gör mest
mest proteiner typ  
hahaha ja men inte mindre liksom
mindre onyttigt 

Sarah <3 säger:
haha jaja men jag ska som sagt bli super nyttiga silver sarah 

mia & patrick säger:
haha det är bra det

Haha nej nu ska det bli ändring inför beach 2010 önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0