Onsdag = EN VECKA KVAR!!!

Hej alla! Har tyvärr inte hunnit blogga något idag. Lyckades nästan försova mig idag men kom nästan prick 8 som tur var. APUn var helt okej förutom att jag var super trött. Inte bra, men blir att man går å lägger sig i tid?
Slutade ca 14.45 så gick ner på stan för att lämna kameran till mia, träffade tong också så tog en kaffe med honom innan jag tog bussen hem.

Och vet ni vaad!?!? har ääääntligen färgat utväxten, sååå skönt! Började nästan skämmas lite av att gå runt som jag gjorde. Kommer nog bli att jag lägger i lite slingor eller något i den stilen.
Sen kommer antagligen martin sova hos mig idag så det kommer bli myyys! Har inte träffat han på några dagar :(
Menmen nu ska jag gå och tvätta håret, tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0