Jag <3 Sängen

Sitter här i min älskade säng och lyssnar på musik och pratar lite med min lilla tigerskrutt :)
Var en mysig dag där borta i bergshammra, tog det lugnt och tittade på film osv. så som söndagar ska vara. I morron äre praktik då, får se hur det slutar, hahha.

Som ni vet så gick min gamla älskade blåa mobil sönder idag, eller dte går verkligen inte att ladda den längre.... :( Så kommer väl antagligen fortsätta gå runt med gamla mobiler som man skäms över att visa... Så nu har jag kommit på att jag veeeeeerkligen vill ha den nya sony ericsson satio mobilen. Då slipper jag köpa både en kamera och en ny mobil.
Menmen...





Kommentarer
Postat av: elin

sv: jag gillar fan också johan falk meest:o han är så jävla snygg assåå

2010-02-08 @ 07:37:15
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/
Postat av: elin

sv: ja, verkligen as snygga:o

2010-02-08 @ 16:39:46
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0