Du får mig att glömma alla bekymmer

Blev ingen skola idag för mig. Kunde verkligen inte sova inatt av ett antal orsaker, har hållt inne med så mycket och det räckte med den där lilla saken så brast allt. Men det e väl bara ta sig i kragen igen.
Blev väckt av martin så träffade han en stund, sen blev det att jag och mamma åkte till syon och pratade så nu har jag gjort mitt nya gymnasie val! :O Så hoppas jag kommer in nu.

Ikväll blir det inte så livat tror jag. Ska plugga och städa och lite sånt, får hoppas att jag får träffa skrutten lite senare men tror inte det kommer bli så pga. snö vädret!

Tjiiing


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha jo :)

2010-02-04 @ 17:37:33
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0