NICE!

Sitter här hos fam. engström och lyssnar när systrarna skriker, tur att musiken nästan överröstar dom :)
Dagen har inte direkt vart så speciell, åkte in till norrtälje med älskling och handlade lite behövliga saker till turkiet, gick även in på resebyrån så dom kunde faxa iväg mitt intyg.

Ser även att min "comeback" har gjort succe(?)!! känner att jag börjar komma in i det här snart igen. Men kommer inte bli så mycket bloggande nästa vecka... Men lovar att berätta med både ord och bilder hur jag har haft det i Alanya sen! :)

Nej funderar på att gå ut och vara lite social med älskling, Emil och Jeppe.
Peace!


Saknar dig

Kommentarer
Postat av: mia

saknar dig också! <3

2010-08-13 @ 18:24:45
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0