Bio och nya kläder :)

Tjenixen!
Har precis kommit hem från bion grown ups som jag såg med älskling, emil och carro. Den var väl rätt bra och rolig men känns mer som att jag skulle kunna ha sett den hemma i soffan...
Skolan var väl rätt okej den också men i morgon slutar jag vid 11, woooohoooo! och kommer även bli upp mött av regina! Nog om morgondagen så träffade jag elin idag, vi hämtade ut mitt nellypaket och gick vidare för att träffa miia. Roligt att se den pricken! När vi var tvungna att lämna den snyggingen gick jag och köpte lite nya block till skolan och ett par leggings. Rätt niice sådär.
Nej gott folk, nu blir det nog duschen och sedan sussa säng. God natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0