Nu är det måndag och det är fullt av snö....



Tjenixen, sitter hemma hos familjen Engström och har det allmänt mys med martin och hans föräldrar. Igår tog jag det väldigt lugnt, satt och kollade på film och skrev klart mitt reportage. Tror jag råkade somna i soffan oxå, haha. Vi skulle åkt till Jeppe men ingen av oss orkade direkt.

Lördagen blev helt kalas! Blev ju som sagt båten och sen fest! Så sjukt niiice, har dock inte fått några bilder och sånt en men, det kommer!

Och vet ni vad :o jag har tvättstuga idag och det låter inte kul, sen ska jag plugga.... på lovet! Kommer inte ha något liv fram till vi slutar! Och vet ni vad jag fick reda på mer? Jo min martin ska tydligen hem till sin bror och jobba i 3 veckor! och han kommer bara hem på helgerna.... kul? nej inte direkt....

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0