Nationella prov i engelska och redovisnig om slovakien...



Ingen roliga dag i skolan kan jag tala om för er. Men ändå helt okej. Nationella gick väl helt okej och det gjorde väl redovisningen också. Var äcklig fiskgratäng till lunch så jag, lisa, matilda och cia gick ner på stan och tog en sallad. Blev annars chill ute i vårsolen.

Glömde min comviq mobil hemma idag och det suger! Och jag är sjukt taggad till valborg! måste bara fixa lite saker så är allt perfekt! Och om jag inte fixar det så kommer allt bli ett fiasko känner jag, hehe.

Jahapp, träffade regina och denice på tösses igår, alltid niiice!

Känner att jag har så mycket saker att göra nu innan fredag eller i morron kommer bli kaos! Måste in till stan och kolla praktikplats och sen köpa lite saker. Efter det ska jag jobba på djurgårnmatchen och sen måste jag fixa något slags cv eller vad man säger. Blir tokig, och på det måste jag plugga livet ur mig. USCH!

 

Nej nu ska jag kila tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0