Lurades ni igår?

Tjiiing, ligger fortfarande kvar i sängen, klockan är 09.50 och jag är vaken!!!! haha. Men jag ställde klockan. Min kära pappa fyller år idag! GRATTIS till honom! Ska dit och fika och lite sånt vid 14.00 tiden.  Sen ett stort grattis till Martins pappa som också fyller år idag!

Det var en jätte mysig dag igår. Min prins kom till mig, vi hade det allmänt mys och nyfiken som jag är så gick jag och kollade efter påskäggen mamma hade gömt (a'.
Lite senare kom min bror och hans dotter, mamma hade lagat suuuuper god mat, "smördegsinbakad fläskfilé, potatisgratäng, sallad & bea" Det är nog det godaste jag vet.

Efter maten skulle barnen leta efter påskägg "Jag, Martin och lilla My" hihi. Måste säga att my är nog den sötaste ungen jag vet!

Jappjapp, i morgon häder det! Båten och sen till Mia och Emma! Kommer bli najjs. Längtar efter att ha min nya klänning och nya skor!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

fan vad snygga skor!!



haha coolt:D

2010-04-02 @ 15:44:11
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0