Idag!

Hejhej, sitter och pluggar lite men tänkte ta en liten paus för att lägga in ett inlägg här i bloggen.
Vilken härlig dag det är! Så otroligt mycket vår, och vet ni vad mamma kom hem med???? Jo tussilago och blåsippa! SÅ NU ÄR DET VERKLIGEN VÅR! Äntligen!

Lyssnade på ett föredrag i 3 timmar idag i skolan, gick hem lite tidigare för jag inte mådde så bra, känner att jag börjar bli sjuk.... usch! Men innan jag kom hem cyklade jag ner på stan och tog en fika med Regina och Bea, det blev även min frukost, 1 ostmacka och 2 glas kaffe i det fina vårvädret. Kan nästan inte bli bättre.
Får se vad som händer idag och i morgon. Får se om jag går till skolan känner mig inte så frisk just nu. Halsen är cp, huvudet sprängs snart och känns som att jag kommer få feber vilken sekund som hellst... Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0