Sprängs!!!!

Känns som att mitt huvud kommer att sprängas vilken minut som hellst! Var inte i ksolan pga av det.... Gick ner på stan en liten stund idag btw, för att lämna en bok på biblioteket och tog en liten fika med regina, cattis å katrin. Spår!

Just nu sitter jag  och försöker plugga, men går inte så bra..... Alicia och Mia är inte heller så normala kan jag lägga till, hehe, sitter och ritar på msn! :O OTROLIGT VACKRA MOTIV!
Men ialf, måste nog ta en ipren snart, känns som att någon har hammrat med en slägga i mitt huvud så allt som finns där inne är helt löst å skramlar omkring, känner mig sjukt förvirrad..... vet inte hur jag ska göra! hjälp mig!


Älskar den här scenen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0