Måndag

Hej bloggen, sitter här i soffan och kollar på sex and the city seson 1, blev hur glad som hellst när jag såg att mamma hade köpt det.
Har inte gjort så mycket idag, eller var till apoteket en snabbis sen gick jag och kollade lite på den tatueringen jag vill ha, tror det kommer bli den här. Betyder 1981-1993, och min bror är ju född 81 och jag 93, och så tyckte jag den var fin. hihi.
Nej men ialf, när jag gick därifrån träffade jag på lisa, elin och moa, trevliigttrevliigt. Och vet ni vad!? jag pluggade idag också, haha vilket lov jag har!

Veckan efter lovet:
data prov
matte prov
svenska prov
redovisning - romer

inlämningsarbete
inlämningsarbete


Så kul......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0