Im home!

Hej gott folk!
Kom hem för en liten stund sen och har precis ätit middag. Det blev thai, riktigt gott! Men ialf måste snart byta om för jag ska åka till täby och dansa ragga. Det kommer säker bli skit kul, synd bara att Elin inte kunde följa med. Hon är dum! nejdå <3 Men tur är ialf att Natha ska dit.

Hinner ju knappt blogga när jag är i skolan vilket suger, men har haft två redovisningar idag. En i engelska och en på SOn, gick väl lite mindre bra sådär. Bara att göra bättre ifrån sig nästa gång.
Juste! Köpte ny mössa idag, blev inte den stickade mouli mössan, så det blev en annan :)
LOVE IT
Men nu ska jag inte trötta ut er så mkt för nu måste jag kila iväg till bussen om jag ska hinna till dansen :)
Tjillevippen <3



Kommentarer
Postat av: elin

DU KÖPTE DEN DÄR MÖSSAN:o:d:d::d:d:d SÅÅ JÄVLA SNYGGGGGG!!!!!!!!

2009-10-08 @ 17:07:22
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/
Postat av: kussen

Fina sara

:D

2009-10-12 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0