Helg men ingen lördag?

Hej bloggen, har vart lite dålig uppdatering nu under helgen men sånt händer!
Blev ialf att jag åkte till rimbo och kollade på hockey. Tyvärr förlorade NIK med 4-3 mot Rimbo. Pinsamt, haha. Juste, träffade min lilla jocke där i rimbo och lämnade tillbaka en tröja jag lånade för 100år sedan. Det var lite kul.
Jag och martin tog bussen som gick 00.15 från stationen till norrtälje, eftersom vi inte fick plats i taxin där martins syster, kusin och två andra tjejer åkte.
Väl inne i norrtälje, kom vi på att vi var tvugna att knata igenom hela stan för att komma upp till mobergs för att han skulle träffa några kompisar. haha, vet inte hur länge vi var där men kom hem runt halv 5 tror ja.
Och vet ni vad? vaknade runt halv 2 på lördagen ända gången jag gick upp ur sängen var när vi skulle äta, hur sjukt är inte det!?!?!?
Och jaa, söndagen var inte så mkt roligare den heller. Blev att vi kollade på idol repriserna, sen skulle tiger till sthlm så jag liftade med dom till daisys där jag skulle träffa regina. Gillar min kusse :)
Miia, Elin och Alicia kom och hälsade på ett tag <3

Och ja, vad händer idag då? Själv måste man plugga..... Hatar skolan just nu, har hur mycket som hellst som ska vara klart efter lovet å prov och massa.
Nejmen ska kila nu ialf, kommer inlägg lite senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0