Havspiren - haha

Hej alla små sötnosar!

Idag var det en sån dag som jag jobbade, var väl hyffsat mycket människor idag som skulle äta, men tur att kussen Ginis alltid är på sitt glada humör! :)
Hade tänkt att bara vara hemma ikväll eftersom att jag var så trött, men mamma påminde mig om att vi skulle till havspiren och äta och sen kolla när pappa och deras band spelade.
Blev att jag fixade mig lite snabbt, svarta jeans, svart linne å kofta + mina nya högklackade skor med fransar. Kände mig rätt svart kan jag säga, haha, men det var snyggt. Håret hade jag i en lös uppsättning, blev rätt nöjd. Tyvärr inga bilder.
Men ialf vi tog taxin ner dit för att äta, mamma försökte fan få mig full! hahahah. Ungefär runt halv 22 började dom spela, ni ska bara veta hur mycket folk det var!
Det blev massa dans och andra roligheter, träffade på Johan som också var där så vi fick skjuts ner på stan, dom gick vidare till teatern medan jag gick och mötte Elin, love this girl!
Blev att jag chillade hemma hos Jimmy efter Elin hade åkt hem.

En liten sammanfattning om allt som hände idag.
Nej usch, nu måste jag sova klockan är 05.24
Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: elin

love yoooou !

2009-10-20 @ 09:11:11
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0