Hard candy

Hej bloggen, förlåt för så dålig uppdatering idag, men har inte ens vart i närheten av en dator fören nu ikväll.
Dagen började ju bra.. Kom till skolan och hade inga lärare så det blev inga lektioner heller, så himla skönt! Jag, Marre och Lollo bestämde oss för att åka upp till donken för att äta å kanske plugga lite, men det blev först ett besök på ungdomsmottagningen. På väg till stationen igen träffade vi på Martin, som följde med oss till donken och åt. Kan ju inte säga att han var nykter och pigg, haha, men det får han vara efter tre dagar i Riga med massa krök och ingen vila.
När vi var mätta och belåtna tog jag och Martin sthlms bussen tillbaka ner mot station, lämnade hans väska på hans mammas jobb och knatade vidare till vidio city, där vi hyrde en av världens sämsta filmer! Hard candy, den behöver ni absolut inte se! Kollade inte ens klart på hela utan vi satte på filmen American history x. Hahah blev att jag låg å kollade på filmen medan Martin låg och sov och lekte karate i sömnen. hihi.
Mia och Patrick tittade förbi en liten stund också måste jag lägga till, så söta!
Sen hände det inte så mycket mer för mig, tänkte ta och sova nu, skola i morgon.
God natt

Kram Boge


Kommentarer
Postat av: mia

driver du? :O fan va kul :) vart då?

2009-10-20 @ 07:02:51
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: martin

hahaha lekte karate? xD

2009-10-23 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0