FREDAG

Hejhej, sitter här i skolan och har projektarbete. Någon som vet nått om zigenare/romers finkultur? Ska ialf leta reda på ett klipp om Hans Caldaras, vem nu den snubben är? HAHAHA sitter och lyssnar på massa! Det låter verkligen förjävligt.
Men vad händer ikväll gott folk?

Fick höra lite roliga nyheter idag, men det tänker jag inte berätta för er, men det kommer nog slinka ut när jag träffar mina älskade flickor.
Usch vad jobbigt det är att möta din blick... "/

Men en till bra/dålig nyhet, jag tappade mitt busskort tsm med mitt bankomatkort, bibliotekskort och elevkort till st. erik på bussen igår. Och lilla söta yonas mfl hittade det så fick tillbaka allt, men den dåliga nyheten är att busskortet fattas..... Så det suger! pluskort desutom.

Kommentarer
Postat av: mia

Du får berätta för mig älskling :)

2009-10-16 @ 15:26:15
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0