Sjuk

Hejhej, kan inte fatta jag kan må så här sjukt dåligt. Och iprenen hjälper inte ett dugg. Kan varken stå sitta eller ligga ner, och när jag går måste jag hålla i mig för det känns som att jag ska svimma eller spy eller vad osm hellst. Och inte nog med det så har jag feber och hostar så jag inte får någon luft samt att hela kroppen bara skakar.
Vad fan ska man göra!?
Sen blir det ju inte bättre av att det alltid ska hända andra saker i livet som tar psykist på en..

Nej hoppas mamma kommer snart för just nu är hon på apoteket. Pallar inte mer!

Krya på er alla som inte så friska.....


Kommentarer
Postat av: mia

är inte heller frisk :( krya på dig gumman <3

2009-11-10 @ 15:01:02
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0