Måndag

Hej bloggen!
Det här blir mitt första och nog sista inlägg för idag, tråkigt nog men har inte haft tid att blogga något idag.
Både Marre och Lollo var sjuka idag så det var inte lika roligt i skolan idag, haha men engelskan var rätt spår! Alla stod på borden å kröp runt på golvet aven Eva vår lärare! hahah. När skolan var slut gick jag till Tösses och försökte plugga lite, gick väl sådär? var sjukt trött! Inskaffade mig en ny tröja idag (: GLAD. Martin kom och hälsade på en liten stund, och usch vad kallt det var ute! Höll på å frysa ihjäl när vi stod där...
Tänkte hoppa in i duschen snart också sen krypa ner i sängen och läsa igenom allt jag ska säga på redovisningen. Hoppas verkligen att det pappret inte ligger kvar i skolan! :O hehe (a)

Nej det här blir allt för ikväll,

Nya tröjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0