Dålig uppdatering

Hej bloggen!
Förlåt för en sån dålig uppdatering nu under helgen. Men har varken haft ork eller lust att skriva något. Men här kommer ialf lite uppdatering om hur min helg har varit.
Skrev ju lite om vad som hände i fredas, men jag marre och annie kollade lite på idol sen kom martin emil och jocke så då åkte vi upp till coop för att köpa red bull (: vi blev sedan skjutsade till norrköp där vi skulle på fest. Haha men kan säga att den sööög! Fast... efter lite alkohol i kroppen så blev det rätt kul :D haha.
Söta annie sov hos mig men fick åka hem tidigt på lördagen pga. att jag skulle jobba. Träffade dom nya cheferna också, men dom var ju lite undliga (a)

och ja? vad hände egentligen i lördas? haha. Blev att jag åkte hem till marre och fixade mig för att sedan åka tillbaka till vigelsjö för att gå på fest! Usch, blev kanske lite för mkt? haha, men snygga elin kom också så det var nice!
Martin, simon och några andra kom också och livade upp stämningen som som redan var 200% hihi!
HAHA, vi märkte även att man kan sova tre stycken i min lilla säng som bara är 1.20 bred!

Idag var det en dag man drack mycket vatten och tog det lugnt, gick sen till gamla nisses och åt och försökte plugga men det gick inte så bra... Blev hämtad av anders och martin vid station sen åkte och hämtade upp elin för att sedan åka till donken, hehe.
Så där såg väl min helg ut, ungefär? haha.

JA SEN VANN JU ÄCKLIGA AIK SM-GULD!!!! usch säger jag bara!!!!.. Men, djurgården vann också idag :D

Lite bilder från helgen






Blev tyvärr inga fler bilder från helgen och bilder på mina nyinköpta saker till garderoben kommer (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0