tisdag

Sitter här i sängen och har presis kollat på fotbollen. Fyfan vad han e sjuuuuuukt snygg!
Dagen började med att jag kom försent till första lektionen som visade sig vara nationella i matten. Usch vad kasst det gick. Nästan pinsamt. Skolan rullade vidare som alla andra dagar, kom hem, åt gick och träffade eliin en stund innan hon åkte hem. Gick sedan till u-huset där jag skulle dansa. När vi skulle in i rummet så gick larmet igång! Shit vad det tjöt. Efter många samtal fick vi någon som fick det att sluta. Alla var helt oseriösa så det var inte lika kul å dansa den här gången. Men skönt att gå igenom stegen innan uppvisningen som är på lörda.
Sen vill jag bara säga att Mia vart grymt snygg när hon tog bort tandställningen! Läääääängtar till efter jag tar ut min.

Men ska nog glida vinkel ner i sängen nu pussssss

Kommentarer
Postat av: mia

aaaw :) du kommmer att bli sjukt snygg du med! :)

2009-05-08 @ 14:55:28
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0