söndag

Ställde klockan på 7 i morse för jag skulle följa med moster och jobba på lovisedal, tjänade 500kr så lite nöjd var jag. Men jag har typ bränt mig i solen och jag har fått värsta randen! Så fuuuuult. Memma kom och hämtade m ig lite efter ett och vi åkte och hämtade bpten som skulle sjö sättas. Fick skjuts av arne in till norrtälje där jag skulle möta alex. Jag alex robin och en annan tjej som jag glömt namnet på satt vid en ute servering och bara chillade, rätt mysigt vare. Alex var tvungen att ta bussen som gick vid 4 så då gick jag med robin en bit på vägen för han skulle åt samma håll som jag. Fick vänta på att mamma skulle komma hem och öppna, klantig som man är så glömmer man nyckeln. Nettan (min morbrors fru) som bor i skåna var på besök här i roslagen. Trevligt. Cyklade för att möta mia och sedan gå upp till sport cetrum för att kolla på matchen som micke spelade. Lite spårad humor hade vi ialf. Menmen så kan det gå och nu sitter jag här ute på balkongen med datan i knät, klockan är 20.23 och jag måste börja tänka på att jag ska laga mat till mig själv. Antar att det kommer bli mackaroner och bacon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0