Samling hemma hos mig eller hur är det?

Yeeees! Nu har mamma jobbat natt hela helgen så nu var det samling hemma hos mig igen. Älskar att ni finns vid min sida.
Men kan berätta lite kortfattat om gårdagen. Började med att denice och mia kom, vi kollade lite på robinson sen kom elin och mia. Vi började fixa oss en aning, elin var dock tvungen att dra hem tidigt för det var hennes ända skjuts hem.
Vi gick ut för att möta manne, marcus, jimmy och ervin. Efter ett tag hör tommy av sig och undrar vad som händer så vi bestämde att han och robban, rasmus, och namnet jag inte kommer ihåg. Sen bleeev det ös. Sebbe och hans "lillebror" skalman tittade förbi å spårade. haha. Rakad mittbena eller vad säger man?

Kvällen var kul ialf, men synd att du inte kunde komma in till norrtälje och titta förbi.

Har inte lagt in bilderna en så det kommer så fort som möjligt, kan ju kommentera att jag och min granne jimmy satt ute på balkongen efter jag hade städat till klockan halv 8 och pratade.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0