kylskåp kylskåp tegelsten tegelsten

Jahaja ännu en förlust för djurgården. Fy helvete vad surt! Det går verkligen dåligt för pojkarna, så vad ska man säga? visste ju nästan att dom äckliga råttorna skulle vinna. Jag skrek så jävla mycket att jag vart alldeles yr och höll på att svimma. Jag rekomenderar att inte göra så, haha. Och jag vet en som kommer vara lagom hes i morgon. Det vart jag alicia och elin som åkte in den här gången, mia hade så grymt ont i magen att hon knappt kunde stå satt hon stannade hemma, och jag tror nästan det var bäst för vem ville se den här matchen?
I alla fall, när vi kom till stockholm åkte vi till odenplan för att käka på en kina resturang, och visst det var faktiskt rätt gott (inte lika gott som här i nt men) förutom att vårullarna luktade/smakade koskit och kycklingen i 4 små rätter var slemmig. 3 av 5 toasters. hehe. Kan fylla i att vi träffade hampus där inne vid råsunda.
Btw, gjorde nationella i kemi idag också, och jag tror att det gick åt helvete. Men who cares? Kommer ha nationella i kemi i morgon också men då ska vi labba.
Skolan rullade på som vanligt men jag skippade idrotten för jag var sjuk så jag åkte hem istället. Träffade alex en stund innan hans buss gick. Trevliiigt trevliiigt!

Jusste måste bara berätta att jag fick gratis pommes när vi var vid teckniska av han som jobbade där i grillen. Så happy var jag för det, ni kan inte gissa hur hungrig jag var!
Ska nog kolla film nu och sen sova, är ju skola i morgon och klockan är nu 00,39
Lägger in lite bilder i morron när jag lagt över det i datan.

Godnatt alla hesa små jävlar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0