Helgen

Nu har helgen passerat och det är söndag. Kan ju börja med att berätta vad som hände i fredas.
Okej det började ju såklart med att jag gick i skolan, fast jag och mia drog hem lite tidigare. Vi hamnade hemma hos henne ett tag innan jag var tvungen att dra för jag skulle vara i roden klockan 5 för att träna på dansen inför kvällen. Dansen började 19.50 och fy fan vad pinsamt det var! Höll ju nästan på att ramla för att det var så gropit i marken. Men jag höll mig stadigt på benen. Nör det var färdigdansat och jag hade bytt om till lite normalare kläder gick vi och åt. Satt där och chillade ett tag innan vi gick tillbaka till parken igen. Träffade Alex, Patrik och en masssssa andra sköna människor. Blev lite trassel och problem ett tag på kvällen men det verkade reda ut sig ialf. Och min kväll blev att jag var med alex robin och andreas, har ingen aning om vart mia alicia och denice tog vägen. haha.
Men kan säga att kvällen var hur mysig som hellst, men det kan ju mest bero på att det var du som stod och höll om mig. <3

Lördagen var att vi skulle fira jocke, men det blev inte riktigt som tänkt. Senare på kvällen kanske lite försent om jag får säga det själv, gick jag för att möta mia. På väg till henne kom alex, robin och rasmus för att möta mig. Satt vid en bänk vid en fontän ett tag, kan lika gärna sticka in en kommentar att mia låg ner på marken.... Synd var bara att ni var tvugna att dra hem så tidigt. Saknade din närhet.
Men man får ju inte hänga läpp allt för länge, utan det blev spår för mig och mia, massa skrattanfall med micke och andreas på vägen hem. Konstiga smeknamn eller vad säger man? haha.
Sov hos mia båda dagarna, über mysig!

looooooooooooove Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0