God morgon

God morgon världen
Vilken underbar dag
Säg vart går färden, vart åker vi idag?
God morgon världen
Här kommer jag
Och det har aldrig förut kännts så bra!

........................................

God morgon! Klockan är nu 10,50 vaknade av att mamma ringde och väckte mig. Blev ingen skola för mig idag igen, men tror att jag ska försöka knata mig dit i morgon.
Har inte direkt några planer för dagen förutom att jag vet att jag måste plugga! usch.

Miafia kom till mig en stund i går och mös. Vi gick ut med mina hundar ner till lommarbadet en stund och bara satt i solen och chillade, pratade osv. Senare drog vi upp till donken för att få lite mat i magen. Vägen hem därifrån vart spår som hette duga. haha. Jag vet man brukar bli lite konstig när man är med henne. <3
Efter mia hade åkt hem gick jag ut för att möta jocke så jag kunde lämna tillbaka hans byxor som jag hade lånat ett tag. Träffade även på mina sköööööna grannar.
Kom in efter 23.00 lad mig i sängen och kollade på you got served, grymt bra film för alla som inte har sett den.

Men nu ska jag gå och fixa lite frukost till mig själv.

peace n luve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0