090513

Ligger nu i sängen och ska sova snart. Har inte varit närvarande vid datan på ett tag så har inte kunnat skriva något.
Men ialf är sjuk nu och det suger verkligen! Skulle ha haft nationella i kemi idag men orkade inte gå till skolan för hade feber och en massa så..

Fredag: Då var det samling hemma hos mig igen, fast den här gången bara några stycken. Vågar inte ha så mycket party hemma hos mig igen efter sist när det vart språååår! haha. Men det var mysigt, äntligen var vi "4" samlade igen, länge sen sist. Sen sov söta Alicia här.

Lördag: Började med att jag skulle till roslags för att repa på dansen vid 10, usch för den dansmattan vi fick dansa på. Sen var jag bara hemma och väntade på att klockan skulle bli kvart över 4 då jag skulle tillbaka dit för att sedan dansa klockan 5. På vägen dit gick jag och köpte ett par röda shutter shades med blingbling på :) Träffade på teo och john då, det var trevligt.
Dansen gick nästan riktigt bra, var grymt nervös. Men mest för att nästan alla jag kände skulle vara där och kolla. Efter dansuppvisningen var slut drog jag och alicia till donken och svullade lite. Gick hem till mig och fixade oss lite skulle till min kära granne sen på kvällen. Vi satt där ett tag och chillade ervin kom sedan förbi och höll oss sällskap. När vi var på väg ut så fick jag en stor affish på david beckham av alex bror daniel. Säger bara STORT tack för den!
Var ute och träffade lite roliga människor och garvade åt bilarna som fick lite problem på vägarna. haha.

Balansgång säger jag bara!

Söndag: Mådde inge vidare den dagen kan jag säga, hehe. Började bli smått sjuk så det var inte så kul. Annars den dagen tog jag det bara lugnt.

Måndag: Skola, hade plojfoto, och det var minnen som man inte vill glömma! hihi. Efter skolan skulle vi på modevisning och det var rätt kul. Men alltså, shit vad vissa gick dåligt! Helt frånvarande och de var döda som fiskar. jammi för killarna säger jag bara. Jag hade satt på mig mina nya pumps och hjälp vad ont jag fick i fötterna.
Efter allt så gick vi hem till linus senare på kvällen, för det var tänkt att vi skulle vara lite bakis dagen efter men tyvärr så blev det inte så. Jag satt och hade feber så jag var inte så taggad på dricka. Det var också meningen att alicia skulle sova hos mig men det blev att mange kom och hämtade henne, hehe. Men kvällen var rätt nice..

Tisdag/Idag: Hoppade skolan för att jag e sjuk. Missade även nationella i kemi, men det kan jag göra en annan dag. Har annars bara tagit det lugnt, stadade mitt rum också och det var verkligen behövligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0