Vad är oddsen?

Jobbade idag igen, lagom drygt men Linnea höll dagen vid liv. Sålde 8 glassar! hahaha rekord! Efter jag slutade när klockan var runt 19 följde jag med jocke och åt vid esplanaden.
Älskade vädret idag! synd bara att jag stod inne ungefär hela dan.....
Men ialla fall min dag har vart dryg, och synd att du jobbade för jag hade stor lust att fara ut till blidö.

Hahaha, sitter i sängen med datan i knär och snackar lite med mia på msn.

sbogefors.blogg.se säger:

hahahaha

miia säger:

dålig jö

sbogefors.blogg.se säger:

torrt gräs

miia säger:

höhö

sbogefors.blogg.se säger:

skämt i sido

nu spårar vi

miia säger:

haha jaaa

tuff tuff tuff

sbogefors.blogg.se säger:

tut tut

miia säger:

tuff tuff tuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0