Torsdag

Japp! Nu var det ju skolavslutning för de andra skolorna. Men iallafall tjejerna kom till mig för vi skulle fixa oss en massa innan vi skulle dra till mobergs och sedan vidare ut. Alex, Rasmus och Robin kom och höll oss sällskap. Det var mysigt :)
När klockan var närmare 12 så åkte vi upp till mobergs för att träffa lite älskade vänner och dansa. Gryyymt varmt var det där inne. Det var kul, träffade nästan hela klassen och "shakade" loss. haha. Vi drog sedan ner till parken. Där vart det spår för mig kan jag säga. hehe oops! så kan det gå när inte haspen e på. Eller vad säger man?
Det blev sedan nudlar som fylle käk, började väl bli lite lagom normal när klockan var runt 5 på morgonkvisten. Haha usch jag skulle jobbade dagen efter. Det var inte kul! haha


Puss på dig gumman!

Kommentarer
Postat av: alicia

hahahhaha, den där pussen såg inte mysig ut! :D

2009-06-16 @ 03:15:05
URL: http://sjogrenalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0