Skolavslutning

Nu har jag haft skolavslutning och tanken på att jag aldrig mer kommer gå i svanberga och nästan aldrig mer träffa folket som jag har gått tillsammans med sen 0an vart tårar i ögonen. Usch det var verkligen hämskt att stå där och säga hejdå till alla, men kommer som sagt mest sakna killarna speciellt Ante och Felix.
Men nog snackat om det så åkte jag, mamma och pappa till G och åt. Jummiiiii! älskart. Åt så jag nästan sprack. Senare när klockan nästan var för mycket åkte jag och mia snabbt till svanberga igen för de flesta var vid erken men vi råkade komma lite sent så nästan alla hade dragit. Så jag mia och alicia far till norrtälje ett tag, träffade albin en liten stund, efter lite mer lodande så drog vi hem. Och där tror jag kvällen tog slut.

Jag kan inte lägga in bilderna från kameran till datan så bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0