Nejmen vad hände sen?

Nu är jag här igen, fast hemma i min egna säng. Har kommit på att jag för den mesta delen skriver i bloggen när jag sitter/ligger i sängen. Det är faktiskt något jag rekommenderar. Lyssnar på en super skön låt just nu! Things my father said - Black Stone Cherry. Lyssna på den.
Men nu tänkte jag berätta lite vad som hände efter maten hos mia. Elin kom och hälsade på oss, vi satt vid bordet ute på altanen och bara chillade. Vi fick för oss att spela kubb så det blev jag och patrick i ett lag medan mia och elin var i det andra. Hahahahaha ni skulle vart med..... Blev bara två omgångar och det slutade 1-1 (typ) Elin och jag drog sedan in till norrtälje följde med henne till kärleksudden där andreas och kim var.Vi bestämde oss för att åka hem till kim för att det var så himla mycket mygg men på väg upp till moppen träffade vi på marcus som kom dit för att han letade efter sitt borttappade busskort som jag efter en liten stund hittade. Stod där och pratade lite med honom så det bestämdes att jag skulle följa med honom till donken där manne också satt. HAHA spår där kan jag ju säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0