Måndag

Dagen var hur mysig som hellst. Jag och mia åkte ju in till norrtälje och träffade alex och andreas. Patrik kom och hälsade på oss. Vi knatade runt en stund nere på stan innan vi gick och fikade på tösses, men patrik han dra innan det. Mia var tvungen att gå runt 3 för hon skulle fixa sina naglar. Andreas gick och mötte erik ett tag. Så jag och alex gick och satte os på en bänk i solen och bara pratade och chillade. Andreas kom tillbaka efter ett tag, det kom 2 ankor som såg ut att sätta på varandra nere i vattnet men det var 2 killar :O haha.
Men det var en mysig dag och jag bara älskar vädret.

Jag vill bara att du ska vara här och hålla om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0