Heeeej

Hejsan, nu har det inte blivit så mkt uppdaterat, men det är för att jag inte har kunnat komma in på min blogg!
Men ialf helgen var hur mysig som hellst. Var på stan med alex och andreas ett tag i fredags, sen drog jag hem till aliciac där mia och elin var. svullade lite och sen spelade vi guitar hero. Elin och alicia på gitarr & bas, jag på trummor och mia sjöng. fast sen tog alicia över det för mia pallade inte.
efter ett tag drog vi in till norrtälje jag drog hem för jag hade en sån ångest över min uppsats som inte var klar medan mia alicia och elin åkte och mötte albin och kim.

Lördagen var det custonbike show i parken så knatade runt där med alex rasmus och andreas. Vi gick och fikade bland myrorna på café hörnan. mysiiigt. när alex och andreas hade dragit gick jag och mötte buttran och bubblan på antep. Vi hade planerat att vi skulle vara hemma hos mig senare för mamma skulle ut.
Så det blev tillslut att det var jag alex mia albin alicia kim och andreas hos mig, denice elin och marcus kom sen en liten stund men de var tvugna att gå pga deras tillstånd eftersom mamma hade kommit hem. hehe.

Söndagen spenderades mest nere på stan med alex rasmus my och robin, trevligttrevligt. Sen skrev jag klart min uppsats! ÄNTLIGEN!!!

Så där var det klite kortfattat om min helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0