UPPDATERING

Jo nu har det inte blivit så uppdaterat här känner jag. Men ialf jag jobbade i lördags, det var sjukt drygt eftersom jag var så trött. Men det var helt okej endå. Linnea var där och jobbade med mig. Senare på kvällen skjutsade pappa mig till furösund där jag skulle ta färjan till yxland där jag mötte alex och rasmus. Jag hittade massor av smultron på vägen! gåsh vad jag har letat efter dem. haha. Vi gjorde inte så jätte mkt den kvällen förutom att vara ute och träffa lite människor. Sedan blev det sängen som gällde eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter. Det blev en dag på grönan. Det var mysigt. Men kan säga att alla karuseller är tråkiga. Insane var rätt skön :) men antar att det bara för att den är ny, kommer väl bli uttjatad efter ett tag som alla andra. menmen...

Jag saknar/längtar efter:
Alexander André
Stunderna med tjejerna (känns som evigheter sen nu)
Jocke Storäng
Skåne med Eliin
Dansen

Nu måste jag ut med hundarna sen tänkte jag tagga till sängen hare så gött!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0