Natten!

Hejsan!
Jag tänkte just skriva lite i bloggen men alicia ropade nyss att jag inte fick och att jag skulle gå och lägga mig för att jag inte är i mitt bästa tillstånd, haha ni ska bara tänka er hur mkt jag anstränger mig för att hitta dom här jävla tangentbokstäverna, det går ju en aning långsamt, men vem fan bryr sig?
Jag jobbade idag ialf och jag fick se mitt schema och det sög! jag jobbar nu varannan dag fram till skolan börjar. det suuuuuuuuuuuuuuuger! jobbar fan måndag onsdag fredag och söndag. Inte kul ska ni veta! oj jag tror inte det där blev så rätt stavat. Inte bra att jag och mia satt här hemma och drack lite saft. Inget jag rekommmmenderar. Men det var kul ialf :)
Nu kan jag säga att alicia kom hit och rätt stavade alltihopa så det vart rätt så ni kunde läsa. Men nu ska jag försöka sova med mitt snurrande huvud. hihi. Misstolka inget nu haha, men aja. Hare så gött allesammans puss å kram önskar puttefnasken påskharen och jultomten ingvar jönsson.  <3

Kommentarer
Postat av: mia

hahahahhahaahahahha!

2009-07-17 @ 18:18:32
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0