Lillebror! <3

Hejhej!
Har vart men älsklings Alicia hela dagen idag. Det har vart myyys! Följde med henne när hon tog spruta idag. Tror fan jag var räddare en henne! Och inte mer med det jag måste också ta den där förbaskade sprutan..... OMG! När klockan var runt 13 så åkte vi till rimbo igen. Det var meningen att jag skulle träffa min lilla jocke men han fick annat för sig, så jag följde med alicia som skulle till sin friend. Vi satt där och kollade på typ två filmer innan jag och Alicia drog och åt pizza. Det var lite spår med maten haha. På vägen tillbaka cyklade jockepocke förbi oss. Och shiiit vad jag kom på att jag saknade min lilla lillebror som nu har vuxit om mig. Och lillskiten börjar bli stor! Gasch vad jag saknar de gamla stunderna med honom.
Men nog pratat om lilla jocke (: Jag och alicia fortsatte att titta på två filmer till innan vi åkte hem. Då hon på bussen började må hur dåligt som helst. Höll på att svimma, såg knappt något och mådde illa. Men när vi kom hem till mig och kollade det på datan coh det var typiska biverkningar på gardasil sprutan! Och inte nog med det..... det stod att det är 3 som har dött av den, och ja nu undrar jag själv hur jag ska våga ta den när jag har sprut skräck!!

Jag saknar min Alexander André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0