Jordgubbar i glasstrut?

Hej där.
Jag har ingen aning om varför min text vart jordgubbar i en glasstrut. Det var det första som kom upp i huvudet, så det fick bli som det blev. Men ialf har kommit hem från en skön dag hos Alicia. Senare på kvällen kom Mia och Elin hur mysigt som hellst!! Vi fyra liksom! Gänget sammlat eller vad man säger. Har ju tyvärr blivit så att "vi" inte har vart samlade på ett tag. Har varit lite out side the box. hehe.
Men vi badade jacutzi och hade det kanon!
Ska jobba i morron, blää men det är rätt chill ändå.

Juste! Nu är det så att min data har fuckat upp sig så när man vill kolla på bilderna så måste man klicka upp så det blir stor bild så man ser vilken det är. (Det brukar ju vara så att man kan se en miniatyr av bilderna) Om ni förstår vad jag menar. Men den där miniatyren av bilderna ser man inte! Har haft så ett tag och jag börjar bli lagom irriterad på det!
Så nu frågar jag ÄR DET NÅGON SOM VET HUR MAN GÖR FÖR ATT FIXA TILLBAKA DET? alltså så man ser den där lilla sketna miniatyrbilderna?

Ska sussa nu hare så gött och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0