Idag & igår

Hallååå....
Hahaha gårdagen var spårad! Började med att jag satt och snackade med Alicia om vad som skulle hända på kvällen. Om vi skulle åka till älmsta på fest eller till en liten ö på fest. Så när vi väl bestämde oss för att åka till ön fick vi ett meddelande att han med båten som skulle skjutsa oss inte kunde. Så det var ju lite tråkigt, men sen kom mange och hans kompisar och hämtade oss med bilen (dom skulle som sagt också dit). Så vi trängde in oss i bilen som redan var full och for iväg. Hahaha, dom råkade köra fel så vi hamnade vid färjan som går till justerö fast där vände vi när vi sa att det var till furesund vi skulle till för att ta färjan till yxland. Men ialf, vi kom fram tillslut. Där det blev att parta!
Blev att fira Alicia en sista gång nu när hon väl fyllde år! Love it. Spår på mig och alicia. Men när klockan närmade sig 06:00 stod jag, alicia och fanny fortfarande och dansade. Hahah det var lite finurligt. Sen innan jag och alicia bestämde oss för att gå och lägga oss blev det att titta på alla som låg "deckade" i soffan med fingerkikare. hahaha då var det spår!
Somnade tillslut.
Blev att vi tog första bussen hem, den gick 10:45 har jag för mig. Kan säga att jag sov grymt skönt på bussen! Men väl framme på busstation la alicia och jag oss på bänkarna och flummade med våran övertrötta humor. Tog bussen hem till mig för att hämta mopparna så vi kunde ta oss till donken. Usch, jag mådde illa! haha Efter det blev det raka vägen hem till Alicias säng! Godnatt till klockan 18:30 typ?
Middagen som vi åt sen bestod av kall kyckling och halvt brända pommes.
Nu blir det lite kortfattat nu om slutet av denna kväll. Alicia skulle till rimbo så jag åkte hem vid 20:00 hoppandes att Alex skulle hinna med bussen till norrtälje. Men så blev det ju inte. Satt det förväntades en soffa kväll med mamma, med filmen walk the line som gick på 3an.
Fick ett samtal från Alicia där hon sa att hon hade missat bussen så hon var här och höll oss eller rättare sagt mig sällskap. Blev att vi bakade kladdkaka och svullade oss lite.
Men filmen var bra! Så den kan ni ta och titta på....

Nu har Alicia åkt hem och jag borde gå och sova för jag ska upp tidigt i morgon eftersom vi ska åka till moster och fira henne för att hon fyllde år idag, och sen ska jag jobba vid 2. Lagom drygt!

Men nu har jag bestämt  mig att jag ska sussa, så godnatt med er! <3

p.s Vi var hemma och firade alicia i fredags så bilder från det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0