HEJ FOLKEEET!

jajamensan, nu är det partyyyyy. Haha, nejdååå! jag å sarah sitter nu i hennes sääääng . vi kom just heeem. jag kom till sarah tidigare idag och sen drog vi till elin å mia som var hos några norskar som felicia hade träffat tidigare på dagen, trevliga männsikor! vi drack lite smått och sen drog vi upp till donken!  :D  där var det naaaais som alltid :d jättegoooott! sen efter att vi umgåts ett tag så skulle jag å sarah heeeem! på vägen så träffade vi värsta canadensarna eller vad man säääger!!!!!!!! SJUKT HETT när dom pratade alltså, grrrrrrr !!! tror aldrig aatt jag har pratat så bra engelska. GOSH..... "Sean" och jag bytte nummer, åååhåååå! haha, sen så drog vi och träffade johan och denice! Sjukt speedade. Sen så drog vi hem sjukt snabbt för vi skulle sooooova :) imorrn ska vi åka båt super tidigt till älmsta å det blir nais ! träffa härliga foooolk :) hare great :) PUSSSS!!!! /aliciaaaaaa... :)
sarah hälsar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0